piątek, 3 kwietnia 2015

Moje ulubione :)


Na koniec tegorocznego przeglądu deco-jajek chciałam zaprezentować Wam moją ulubioną pracę z przed-wielkanocnego okresu. To jajeczko cieszyło się chyba największym zainteresowaniem spośród stadka, które zabrałam w kartonie po glanach w celu znalezienia im nowego domu :P Na tyle, że powstało podobne dla jeszcze jednej osoby, co mnie niezwykle ucieszyło :)

Jajeczko jest pomalowane mieszanką zieleni oraz błękitu (cyjanu). W obu medalionach mamy motyw serwetkowy wykończony perełkami. Jajeczko dosłało jeszcze trzy nóżki (których na zdjęciach jeszcze nie ma), tym samym bliżej było mu do faberge aniżeli naszej pisanki. Ale co tam :)





święta tuż tuż, zatem życzę Wam słońca, ciepła i wypoczynku!

1 komentarz:

  1. If you're trying to lose pounds then you certainly need to try this brand new custom keto meal plan.

    To create this service, licenced nutritionists, fitness couches, and top chefs joined together to develop keto meal plans that are productive, decent, money-efficient, and enjoyable.

    Since their first launch in January 2019, 100's of people have already remodeled their body and well-being with the benefits a certified keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń