niedziela, 17 marca 2013

Z makami nie-w-tle


W kwestii drewnianych przedmiotów, chyba zostanę konsekwentna - zapaćkaniu w 100% farbą mówię stanowcze NIE! Zatem i tym razem zostało ono potraktowane bejcą, jednak z uwagi na delikatny wzór z wieczka postanowiłam dolną część obkleić białą serwetką o delikatnym jasno różowym wzorze.


Środek zaś jest kombinacją powierzchni białych (pomalowanych akrylem) oraz ciepło brązowych (bejcowanych). Ale w to trzeba już uwierzyć mi na słowo :-) Co do samego wykonania, to pod serwetki - zarówno z wieczka jak i boków - położyłam biały podkład, aby wydobyć wzory.


W przypadku maków podkład "wyszedł" poza kwadrat w miejscach, gdzie płatki nachodzą na bejce (bez tego zlałyby się z tłem). Całość kilkakrotnie polakierowałam. I tyle. Nie dodawałam innych efektów, żadnych cieniowań czy spękań, bo taki - delikatny - efekt końcowy wydał mi się całkiem ciekawy :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna praca - tylko zdjęć wrzuć troszkę więcej:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń