środa, 24 kwietnia 2013

Liebster Blog Award - prezent od Eldanii

Jest mi niezmiernie miło, że mogłam znaleźć się w gronie wyróżnionych osób. A tym bardziej, że Eldanii opatrzyła swoje wybory serdecznym komentarzem. Dlatego też postaram się stanąć na wysokości zadania i odpowiedzieć ładnie i kolorowo na będące częścią wyróżnienia pytania. No to zaczynamy!

1. Mój sposób na deszczowy dzień to polarowy koc, kot pod pachą i kubek gorącej czekolady w dłoniach.


2. W tęczy lubię jej subtelną magię wywoływania pozytywnych odczuć. Widzisz - i buzia sama się śmieje :)


3. Jeśli spacer to gdzieś gdzie nie ma ludzi, nie ma śmieci po nich. I na pewno z kimś. Nie po to by obronił przed wilkiem, ale bym się nie zgubiła po dwóch pierwszych zakrętach :)


4. Moje hobby - skutecznie odciąga mnie od zadań priorytetowych!


5. Cenię sobie chwilę wyłącznie dla siebie i z sobą... I zrozumienie, że je cenię.


6. Nie wyobrażam sobie życia bez kogoś bliskiego. Kogo będę mogła przytulić i do kogo będę mogła...


7. Mam nadzieję, że - powiedzmy - za pół wieku, będę z siebie zadowolona :)


8. W ludziach szukam - coraz częściej i z coraz większym trudem - inteligencji (O tempora, o mores!).


9. Uśmiecham się zawsze, kiedy napotykam na swojej drodze kociego sierściucha.


10. Lubię siebie za za długi nos i sterczące uszy, za małe cy*** i za dużą pupę :) No dooobra, lubię za optymizm.


11. Życie osładzam sobie do'dusznie - wszystkim, co miłe dla oka i ucha. A tak do'ustnie - wszystkim co słodkie, a zwłaszcza marrrrcepanem!


Dalszą część zadania pozwolę sobie zostawić na jutro...

1 komentarz:

  1. Dzieńdoberek :)
    No tak jak się spodziewałam - odpowiedzi podobne do tych, których pewnie sama bym udzieliła.. ;) Oj mamy ze sobą wieeele wspólnego.. :)))
    Piękna kolorowa odpowiedź. Super.

    OdpowiedzUsuń